Klantwaardering systeem voor Vervoer Gooi en Vechtstreek
Publicatiedatum: 4 mei 2023
Bij Vervoer Gooi en Vechtstreek hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om deze reden monitoren we continu onze diensten en stellen wij uw mening zeer op prijs. Om het nog gemakkelijker te maken om uw ervaring met ons te delen, introduceren wij een klantwaardering systeem.
U kunt uw rit eenvoudig beoordelen met een score van 1 tot 5 sterren, waarbij 1 ster staat voor ‘slecht’ en 5 sterren voor ‘uitstekend’.
Hoe het werkt
Dit kan op verschillende manieren: online via onze website, via onze app, of telefonisch door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen namens u de beoordeling invullen.
Daarnaast kan het voorkomen dat wij u telefonisch benaderen om uw ervaringen te bespreken en te vragen naar uw waardering in sterren. Uw feedback is van groot belang om onze dienstverlening te verbeteren en aan te passen aan uw wensen en behoeften.
Wij danken u alvast voor uw medewerking en hopen u spoedig weer van dienst te mogen zijn bij Vervoer Gooi en Vechtstreek.