Komt u er met onze medewerkers niet uit, of loopt u tegen structurele problemen op? Voor zwaarwegende klachten hebben we een klachtencoördinator. Deze vervult een bemiddelaarsrol. Via onderstaande manieren komt uw klacht bij deze coördinator terecht.
Hoe kunt u uw klacht indienen?
Mijnvervoergv
Mijnvervoergv is de digitale omgeving van Vervoer Gooi en Vechtstreek. U kunt uw klacht hier indienen via het menu aan de linkerkant nadat u bent ingelogd.
Telefonisch en e-mail
Telefonisch via 088 829 44 44 of stuur een mail naar klantenservice@vervoergv.nl.
Via de klachtenkaart (Wmo)
Voor een klacht betreffende het Wmo-vervoer haalt u een klachtenkaart bij het Wmo-loket van uw gemeente of downloadt u hier. U kunt de ingevulde klachtenkaart opsturen naar Vervoer Gooi en Vechtstreek B.V., t.a.v. Klantenservice, Antwoordnummer 409, 3740 VB Baarn.
Via het online klachtenformulier (Wmo)
Met onderstaand formulier kunt u een klacht over het Wmo-vervoer indienen. De bevestiging van het indienen van uw klacht ontvangt u op het door u ingevulde e-mailadres. Uw persoonsgegevens worden verwerkt om uw klacht af te kunnen handelen.